Studentfirande och kalas...

I fredags var det dags för min lilla kusin Malin att ta studenten... Hur gammal gör inte det här mig nu då! De hade uppehåll ända fram till 14.00, men då var allt på stan över så Malin var super nöjd. Jag är helt lyrisk över hur stoooort deras firande är jämfört med Enköpings. Deras vagnar är som egna små discotek med egna dj´s och ljusramper i taken, och så värsta ljudanläggningen det går att få tag i. Vårat firande kan slänga sig i väggen! Igår var jag helt deppig utav vädret och fick inget vettigt gjort alls. Började röja i mina klädsäckar som ska kastas och klippte till en massa tygstycken av kläderna. Har ju fått för mig att sy ett lapptäcke... Får se hur det går med den tanken. Den som lever får se. Idag vankas det kalas för Tilde, Lovisa och examenskalas för Fia. Mycket tårta blir det! Men kan det bara sluta regna snart! Man blir ju helt knäpp av det här trista gråa och blöta skiten. Ha en kul dag trots regnet, jag ska försöka! Kram kram

Kommentarer

Monise sa…
Hon har ju blivit stor lilltjejen. Hur gammal känner inte jag mig nu då?
Usch jag slänger mig i soffan och deppar lite grann, hihi..
Kram mamsen