Alla barn blir glada av vatten...

Har haft en jätte skön dag med massor av sol & bad. Min bringa är rödare än rödast för att inte tala om mina axlar, aj aj aj... Detta trots att jag smetat in miug med solskyddsfaktor 30! Tror ni jag var vit innan eller??? Grodan trivdes som fisken i vattnet och ville aldrig sluta bada trots blåa läppar och hutter. Knäppa barn! Träffade oxå på denna lilla sötnosen B på badet. Hela badet hörde nog när storasyster P fick syn på mig och rusade genom badet fram till oss, hi hi hi... Då jag hade lyxen att få mina fönster putsade på eftermiddagen så åkte vi hem efter lunch. Skånskan & hennes lilla T följde med oss hem på mellis. Det vart en jätte kul dag :) Nu ska jag sätta mig i soffan och bara titta ut och njuta av mina rena fönster, kram kram

Kommentarer

Sofia sa…
Låter som en skön dag!
Ni är välkomna ut och bada nästa vecka om ni vill.
Kram
Therese sa…
Men vad är det frågan om, vem har snackat massa skit.
Som sagt- man ska skaffa sig en egen uppfattning om folk och inte lyssna på massa snack innan man känner någon.
Kram, vi ses i em/kväll
ulrica sa…
Åh, vad tråkigt med människor som snackar trams om andra.. och vad skönt att din nyfunna vän skapat sig en egen uppfattning.. tänk om hon hade lyssnat på den andra tjejen och missat vilken härlig tjej DU är!!!

Ta det nu lugnt i solen och låt det röda lägga sig lite.. och så önskar jag en toppenhelg!

kram Ulrica
Anonymous sa…
Meeen Hallo!! Vi bor jo i staden der det snakkes mest skit i hele nord Europa ;)

Herlig dag!! Nyyyyt mammaledigheten, ikke fullt så kult og sitte inne i varmen...uten AC!! Klem klem
Anonymous sa…
P.s Enig med T!!!
Madelen sa…
Jag kan tänka mig att hon hördes..galenpanna :)

Visst hade B fint plåster på sitt knä..tro inte att hon hade gjort illa sig, men P hade fått ett eftersom hon ramlat och självklart skulle B oxå ha ett..vad gör man inte för att hålla sina barn glada :)

Skitsnack finns det som sagt för mycket av..vi vet iaf vilken underbar vän och människa du är så SKIT i henne!

Puss och Kram