Pip-Lisa...

Grodan är mycket piggare idag men har piiipigt hela dagen. Jag kan stå ut med mycket men detta gnälliga pipandet driver mig till vansinne. Som om det var nog, nej hon ska bäras omkring på oxå. Måtte ungen bli frisk snart innan ryggen pajar helt. Ska boka tid hos Abel under veckan innan ryggen tackar för sig. Så jag har inte fått så mycket gjort på grund av pip-Lisa men fick iaf jobba halva dan då jag började 05.30 i morse. Mange var hemma till lunch sen byttes vi av, rätt skönt att kunna dela på vabdagen. Men i morgon blir det vab hela dagen för min del, bäst att stanna hemma en extra dag så kanske vi slipper vab ett tag framöver! Själv snorar jag och har taggtråd i halsen, kände inget igår utan det kom under fm. Jäkla skit oxå, bara för att jag skulle ta tag i träningen på allvar... Nu väntar ett varmt bad, får bli med en massa levande ljus för att ladda upp mina batterier :) Ha en skön kväll, tjing tjing!

Kommentarer