Rolig vecka...


Har haft en tuff men rolig vecka som avslutades med två tjejkvällar. I fredags var jag hos Siv och fick en galet god middag, mycket bubbel och mycket snack om yatzy :) Lördagen bjöd på rally och fika i Knutby hos våra Teneriffakompisar. Jätte trevligt att se dom igen efter ett halvår! Väl hemma kastade jag på mig lite smink och knallade ner 20 meter på gatan till fru Bäck som bjöd på DaBuzz fest. Ännu en trevlig kväll men jag valde att gå hem tidigt för att orka med kommande vecka. Men tack tjejer för en mycket kul helg!!! Idag har vi röjt hemma efter att ha fått inspiration från Norells och Karlssons som håller på för fullt hemma. Hjälpte även till att flytta lite plattor på snöbär innan det bjöds på fika :) Har så mycket jag vill ha gjort men så lite tid, hur ska jag få till det? Hann iaf med en kvällsprommis innan mannen drog upp till Ö-vik där han ska jobba i två dagar :( Alltid lika trist när han är borta... I morgon är det inskolning för grodan. Ska bli spännande och roligt på samma gång. Jätte skönt att kunna gå/cykla till dagis om man nu hinner det på mornarna! I morgon blir det bil då vi ska handla efter dagis. Känns som om jag har bott på Ica den senaste veckan, allt har tagit slut på en i samma vecka. Hur är det möjligt?!!! Puss o go natt!

Kommentarer