1 april...

Har haft en jätte skön söndag, länge sen jag mått så bra en söndag. Tyvärr så har kroppen varit trött och sliten efter förra arbetsveckan så dagens löppass blev en flopp :( Hjärnan ville men kroppen skrek nej nej nej... Vem tror ni vann?! Blev femman med två prommisar resten seeeg löpning. Men väl hemma körde jag ett stentufft magpass på 15 min, och det gick as bra :) Har lovat mig själv att springa två pass och göra ett styrkepass i veckan , verkar hålla än så länge. Jätte skoj att mina vänner nu oxå verkar vara taggade att träna, go girls!!!
Har oxå varit på Erikslund och fyndat lite saker till mig och grodan. Mannen hittade ingenting men han ville då aldrig åka hem. Ibland är han värre än en tjej när det gäller att gå i butiker, han vill aldrig sluta!!!
Kvällen tillbringades i soffan med familjen, mys-pys på hög nivå. Nu väntar en ny vecka med nya möjligheter, sen ska påsken firas i Lofsdalen som vanligt. Det är nu fjärde året i rad så vi får nog kalla det en familjetradition nu va?! Undra hur alla mina vänner ska fira påsken? Kram kram

Kommentarer

Fy vad duktig du är, jag har inte tränat på över 1 år och börjar bli gode tjock. Får lyfta på nån sten och se om motivationen ligger nånstans.
Kram kram
Anonym sa…
Heja heja vännen!!! Duktig du är som tog dig ut och sprang iaf trots att kroppen inte ville. Blev ingen träning för mig, men bar sten i massor..tror det räknas som vardagsmotion ;)

Puss och kram grannfrun
Linda sa…
En jätte skön söndag, shopping o träning :-). Du kämpade på jätte bra, du är seg och ger inte upp. Man behöver inte alltid springa, gå är ju lika bra det. På onsdag kör vi igen :-)