Grodan & jag...

Jag & grodan var i Västerås på The Studio och
fotade oss. Väl där blev jag sminkad som en ....
jag vart inte helt nöjd kan man säga. Suddade
ut massor innan jag blev fotad. Grodan var
inte helt med på noterna idag. Hon vaknade
05.20 i morse och sov bara 20min på fm &
15min efter lunch, så humöret var kasst...
Men några bilder blev det iaf...
Älskade barn!
Titta mamma, där är jag...
Känner knappt igen mig...
Inte varje dag man har så här mycket smink,
men kul var det. En utmaning med barn med då
det hela tog 5 timmar, men det gick mycket
bättre än jag trodde. Puss puss!

Kommentarer

Jättevacker vännen som alltid! Längtar tills i morgon. Puss och kram
Jisses vad vackra ni är. Kan inte tiden gå lite fortare...
Längtar som en tok.
SofiaSK sa…
Säger bara wow!!!
Vad bra bilderna blev på er. Hörde att det blev gruppbild och allt =)
Kul grej med barnen.
Ses i morgon.
Kram Kram
Lina sa…
Vilka fina bilder!!!
Anonymous sa…
Jeg sier bare!! ÅHH! FININGENE!!!
ulrica sa…
Fantastiska bilder på er båda!!
Grodan är ju sockersöt som alltid, men jag måste erkänna att den allra sista bilden på dig är kanonläcker!!!

Jag vill också leka fotograf med dig framför kameran, för vilka läckra modellbilder jag skulle få till portfolion då :)

Kram Ulrica
Åsa sa…
Ulrika - NÄR DU VILL!!! Kram
Therese sa…
Åh vilka underbara bilder, jag saknar Er!!!
Och Alex längtar efter Meja.
PUSSSSSS
Petra sa…
WOW!!! Skit snygg!!!! Damn! : ) Kanon fina bilder på dig o grodan, o supersnygga på dig! kul att se!!!
Pusss