Effektiv helg...

Dessa lediga dagar har som sagt gått på tok för fort. Vi betade av 23 punkter av 28 så vi är galet nöjda men har som vanligt en massa nya projekt vi vill göra... Det tar aldrig slut :) Nöjdast är jag med att ha målat klart taket på altanen, puh vad varmt. Har inte alls varit avis på er som har legat i solstolen och lapat sol. Men jag får min belönig i morgon då min goa arbetskollega Maria tagit mitt pass så jag kan vara ledig :) Dagis har planeringsdag och mannen bygger mässa i Stockholm så hon är min räddande ängel! Hoppas verkligen att yr och smhi stämmer för något regn vill jag då inte ha! Nej nu väntar sängen och hoppas vi slipper sitta i soffan med öppen altan dörr i natt. Grodan har varit piggare idag så hoppas vi får leka med våra vänner i morgon. Men det får natten avgöra, natti natt!





Kommentarer