Mamma se bort...


Idag tog jag cykeln till jobbet, måste ta tag i mitt tränande. Har totalt slappat till mig och bara svullat i några veckor vilket direkt syns :( Så nu är det lite extra skärpning inför sommaren, kommer likförbaskat få bada i vassen men ska jobba på att få slippa. Iaf på väg till jobbet på min lilla cykel möts jag av en äcklig huggorm som bara vägrade att flytta på sig. Kastade sten, stampade i marken och rasslade med en gren men inte tusan ville han ringla iväg... Tillslut tog jag fart och cyklade allt vad jag kunde på sidan om ormen, fötterna högt upp i luften kan jag lova. Hualigen vad hjärtat pickade, fy tusan vad äckliga ormar är! Behöver jag säga att jag cyklade fort som tusan hem i mörkret, livrädd för alla djur som lurade på mig i mörkret... Natti natt!

Kommentarer

Madde sa…
Men fy så äckligt..jag hade nog dött i rena förskräckelsen..hahaha. Du är modig du :)

Puss och kram
Johanna sa…
Det ÄR det äckligaste som finns. Jag "stötte" på en när jag cyklade i skogen härom dagen och efter det så ser jag ormar överallt... BLÄÄÄ

Kram Johanna