Ont i hjärtat...


När jag kom hem idag så möts jag av grodan som visar sitt finger och säger aj aj aj. Vadå säger jag varpå hon visar sitt blåa finger och förklarar att hon blivit biten av en kompis. Det var inte bara i fingret hon blitt biten hon hade fått sig ett regält bett i armen oxå. Det gjorde lite ont i mitt hjärta när hon förklarade att det gjorde ont. Tänk att någon annan bitit min lilla flicka, sånt som händer på dagis men mitt mamma-hjärta blödde en stund. Bitmärket på armen ska vi ha koll på då det är svullet och jätte ömt, men skönt att det inte gick hål. Kram

Kommentarer

Therese sa…
Usch, skruttan. Förstår att det gör ont i både mamma och grodan.
Pussa henne från mig
♥ Siv ♥ sa…
Stakkarn! håper det går fort over, og det blir nok flere sånne merker i fremtiden.... dessverre..... Håper det gikk bra i dag krysser fingre og tär !
klem
Pussa henne från mormor. Jag kommer och blåser på det onda snart.
Kram kram
Madde sa…
Men shit det var inte lite heller..lillpluttan :( och duktig tjej som inte bet tillbaka. Puss och kram
ulrica sa…
Åh fyyy :(... stackars lillsnuttan!
kram
susan sa…
från en mamma som haft en bitare och en som blev biten så tyckte iaf jag att det var värre att höra att mitt barn hade bitit ett annat barn....hoppas grodan inte komma på att hon kan oxå bitas...