Året som gick....

År 2011 var ett år fullt med glädje och lite sorg. Ett mycket bra år lägger jag bakom mig och blickar framåt mot ännu ett bra år. När jag nu satt och blickade tillbaks på alla mina bilder så ser jag att vi har gjort extremt mycket, fast under året har vi muttrat om att vi inte gjort ett dugg.. Man är lite konstig ibland va?! Grodan började gå på nyårsafton i fjällen, cocktailfest, Påsk i fjällen, Dileva i Uppsala, Bon Jovi i Helsinki, midsommar på Lg3, Kalmar, Kålmården, Gränna, Tallin, Stockholmweekend, Cypern, Spahelg i Trosa... Ja listan kan göras lång och då kan jag inte ens rabbla alla roliga partaj vi har fått glädjen att gå på. Min älskade morfar lämnade jordelivet mot ett friskt nytt liv på andra sidan, goda vänner gick åt varsitt håll, grodan bytte dagis, jag lämnade älskade Haga mot nya äventyr på Fagerudd och mannen gick från säjare till Vd, vi har som sagt haft ett omtumlande år. Tack alla kära som fyllt mitt 2011 med roliga minnen, mycket bubbel och massor av skratt. Ni är guld värda, nu väntar 2012!!!


























Kommentarer

Sofia sa…
Vilka fina minnen. Nu hoppas vi på ett bra 2012!! Och att vi får chans att träffas lite mer :-) kram kram
Therese sa…
Gott nytt år vännen, vi hoppas på minst lika mycket roligt nästa år.
Kram
Petra sa…
Så fina bilder vännen!! Gott Nytt År på er!!!
Vad jättefina ni är på bilden från nyår!!
PUSS
Linda sa…
Tack vännen för ett fantastiskt roligt år. Vi har hunnit med en massa roliga resor :-). Det här året blir nog toppen det med. Vi har ju redan nu en hel del planer som jag är säker på att de kommer bli av :-)

Kram