Nya livet...

Tog mig i kragen i morse och åkte direkt och tränade. Sååå jäkla skönt, efter satte jag mig i bastun i 20 min tills jag var röd som en kräfta. Så nu sitter jag i soffan nytränad och nyäten, kan detta vara första dagen på mitt nya liv? Nja men det känns som en bra start :) Nu är det bara att åka till jobbet med ett leende på läpparna. Tänk om jag hade haft mammsen här nere när jag var mammaledig. Då hade jag lätt lämnat grodan där en timme på em när hon sov och åkt tilll gymmet. Lätt att vara efterklok va?! Saknar att vara hemma och vara mammaledig när jag läser vad mina kära mammor gör på dagarna, tur att man jobbar lite annorlunda och kan hänga med dom iaf :) Kram kram

Kommentarer

Anonymous sa…
Duktig du..själv ligger jag här hemma med migrän :-(. Kram Frugan
Anonymous sa…
Hej,
Ville bara kika in och säga HEJ! och skriva att din lilla M är så otroligt SÖT. Jättefin tjej! Men det vet du ju redan såklart! :o)
Har kikat in på din blogg lite då och då och tror att det är första gången jag lämnar en kommentar.

Ha en fin vecka!

Mvh
Lollo