Cykelpremiär och tjejfika...

Lördag, åh underbara lördag!
Grodan och jag gick på shoppingtur
ner till cykelhörnan och inhandlade
hjälm och barnstol. Sen rullade vi
vidare upp på berget till Knutan
och gulleplutten Alex. Dit kom oxå
Madde, Teles och deras tjejor.
Jag svullade så mycket god paj att
det får bli dubbla motionspass i morgon.
Tack för det vännen :)
Älskade charmtrollet Alex!
Patricia med ett melonskal i munnen,
knäppa barn :)
Tereses lilla charmtroll Thea, alltid lika glad! Efter en underbar eftermiddag hos Tess blev
det cykelpremiär, super kul! Åh så lätt att ta
sig fram i denna sommarvärme, fläktade as skönt.
Grodan och jag på vår första cykeltur, taget av
mannen som tog en springtur samtidigt.
Hoppas på fint väder i morgon så vi kan cykla
på en lite längre tur.

Kommentarer

ulrica sa…
Åh, jag är ingen cykelmänniska alls, även om jag önskade att jag vore det :). Det ser så mysigt ut, men jag tror att det har lite att göra med mängden av Ulrica som ska sitta på den lilla sadeln :)))

Kram, tjejen!