Fylleslag och morsdag...

Överlevde gårdagen! Det blev en super duper kul dag och kväll. Jag drack gott hela dagen och trodde inte ens att jag skulle ta mig ur sängen i morse, men ack så fel jag hade. Har mått prima hela dagen trots den lilla sömn jag fick... Tänk att det var jag o mannen som stängde Golden hits, att mannen skulle göra det visste jag innan men att jag skulle palla till 03.00 trodde jag ALDRIG. Klockan 12.10 så var vi inne på vårat andra glas rosé, mmmumma! Kan lova att det var roligt att shoppa efter vår rosé lunch, alla borde testa det :) Idag på morsdag hade vi äran att få vara barnvakt åt Tilde då fam Petterssons var på Elitloppet. Det gick jätte bra, hon är en snäll och go jenta denna lilla Tilde! Vi hängde i lekparken hela eftermiddagen, perfekt väder för utomhusaktiviteter. Grodan och mannen satt inne och kollade på Elitloppet så Tilde och jag roade oss själva. Fröken ville bara snurra och snurra, så hon fick snurra tills hon mådde illa :) Efter allt bus blev det pizza till kvällsmat (mannens idé, undra varför?) kanske inte den bästa maten men gott vara det! Kollade lite på film sen vid sju blev fröken hämtad och grodan somna helt utslagen... Så just nu är det bara jag som är vaken, mannen snarkar sött brevid mig i soffan. Han är rätt sliten efter en tuff vecka med mässa och sena nätter så lite sämn kan göra honom gott. Själv ska jag hoppa i säng så fort jag skrivit klart, är litt trött måste jag erkänna! Till sist: TUSEN KRAMAR TILL MIN MAMMA & MR K som åkte t&r lappland för att vara barnvakt. Ni är bäst!!!!!!!! Appropå morsdag så vill jag ge mina underbara vänner en stor kram. Ni är dom bästaste mammorna i hela världen, kram på er!!! Ps:Fick en underbar present av mannen, love him!

Kommentarer

Therese sa…
Åh vad glad jag blir av att läsa om din underbara helg, du förtjänade verkligen det vännen!!!
Och VI är fantastiska mammor allihop, för vi har underbara män och vänner som stöttar och finns där för oss hela tiden.
Love You!
Anonymous sa…
1000-takk igjen for hjelpen med Tilde! Så herlig og være barnefrie en hel dag, hør ikke til vanlighetene :-) Jeg savnet henne masse, men jeg visste at hun var i gode hender.... Hun har gledet seg en hel uke til og være hos dere!! Klem
Härligt att dagen blev vra. Vi körde lugnt och försiktigt hemåt. Fördelen med att köra bil är ju att Mr K måste umgås med mig hela tiden. Kram kram