Sömnlös på lingongatan...

Har haft en tuff vecka med 1-2timmars sömn per natt, ja det är tyvär sant! Jag ser ut som en tvättbjörn under ögonen och ett humör som en ilsken iller för att inte tala om om hur jag mår... Men efter två dygn med feber så är grodan feberfri men snorig ist, en till tand har dykt upp så nu kan det bara bli bättre :) Nog klagat, mitt liv förgylls av underbara vänner som sprider energi omkring sig och bjuder på mat (mannen är borta på mässa hela veckan) så jag slipper äta själv. I morse var första gången jag riktigt saknade att ha min mamma här i byn, livet hade varit så mycket lättare då. Ingen match att ha barn när man har bra nätverk omkring sig, saknar dig mamma! Men i morgon kväll kommer hon, jippi! På lördag är det nämligen dags för en partykväll i huvudstaden. Har varit sjukt laddad men nu vill jag bara soooova Zzzzzz.... Kommer nog in i partystämning när vi sättaer oss på tåget och första glaset med bubbel serveras :) Nu ska jag hänga upp grannens tvätt (hon har för tillfället ingen tvättstuga) sen stupa i säng och hoppas på att grodan sover hela natten... ha ha ha. Hoppas kan man! Kramis på er!!!

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Forstår at det er vanskelig uten sin egen mamma rundt seg, men husk at hun mere enn gjerne får sove hos oss!! Selv om dere ikke skal noenting! Jeg av noen , vet at det er viktig!!! og hvor deilig det kan väre!! Kos deg med mamma !!!Vi sees i alle fall på söndag !
Klem