Boar...

Jag slogs av en konstig känsla nyss, kom på mig själv att jag boar... Kom på det när jag städade ur nattdukslådorna :) (som är i nästan tomma) Men men, detta är väl en fas mas ska igenom ;) Var hos barnmorskan igår och allt såg bra ut förutom att jag hade för mycket proteiner i urinen och hade en kraftig viktuppgång på två veckor... Så det blir återbesök på måndag igen :((( Igår fick jag ett super duper tips av min kära vän M, rea på coop!!! Åkte dit och fyndade ett vitt skötbord som jag letat ihjäl mig efter... Så fanns det här i byn och på hemska Coop... Världen är bra märklig! Idag skulle jag ha haft besök av min älskade vän Petra från Oslo, men planerna ändrades och vi får ta och ses vid hennes nästa hemresa. Det gav mig massor av tid över för att boa... Hi hi hi Kram!

Kommentarer