Värkar...

Ja ha, så nu vet man att man lever kan jag lova! Har nu 5-6 minuter mellan värkarna och jag funderar på att tvinga M att inte åka till Strängnäs och jobba nu på morgonen... Kan vara en bra idé va ;) Har haft värkar sen nio i gårkväll men de tilltog i styrka och täthet vid 01.30 i natt. Allt jag vill just nu är att dra täcket över huvudet och sova en timme eller två... Hur ska jag annars orka detta??? Ja du mamma, börja packa väskan. Du blir snart mormor :) Aj aj aj, nu ska äta en stadig frukost och väcka älsklingen :) Vi hörs om några dagar då med en bild på grodan :) Kram kram kram Ps: Mamma - börja inte gråta nu....

Kommentarer

Therese sa…
Det är nog inte bara mamma som gråter idag...
Åh vad vi har väntat på den här dagen, håller alla tummar för att det går bra.

Skriver inte mer, du har redan meddelanden på både fejjan och msn...

PUSS på dig hjärtat
♥ Siv ♥ sa…
Lykke til!! Vi er så spente, og jeg kommer nok også til og gråte litt ;-)
E N D E L I G kommer grodan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi glär oss!
Tenker på dere..
Klem
Monise sa…
Jag gråter så mycket jag vill! Har längtat efter grodan sååå länge nu. Jag packar väskan idag. Hoppas att ni mår bra ändå trots det onda..
Mamma
Anonymous sa…
Lycka till tjejen och Magnus, jättenyfiken på lilla grodan... Hoppas du får en bra förlossning. Glöm inte andningen :-)
Kram Sofia