Dröm bebis...

Vågar inte ens skriva det, men lilla Meja är helt enkelt så snäll med mamma och pappa :) Hon äter vid 22.30 och somnar runt 23.30-00.00 och sover till 06.30, äter lite snabbt och somnar sedan om tills kl 10.00 ca... Men peppar peppar ta i trä,hon är bara 1 vecka så mycket kan ändras... Men vi njuter för fullt av hennes sovrutiner ka jag lova :) I dag kommer BVC och ska prata o prata men om vad? Det visar sig. Nu ska jag ta och klä på mig för att sedan väcka lillan :) Ha en skön dag, och jag lider me de som ammar varannan timme dygnet runt... Stackars er! Kram

Kommentarer

Anonymous sa…
så herlig! Kos dere sammen hjemme, selv sitter jeg på jobb og har det så kjedelig!!!!!!!!!!
Nuss til Meja fra Siv
Elin sa…
Åh, vilken mönsterbebis, helt otroligt, det är bara att gratulera! Maja var inte heller så bökig i början vad jag kan minnas (fy vad fort man glömmer!), men det tar hon igen nu kan jag lova! 3-års trotsen har infunnit sig med buller och brak, med det går väl oxå över kan jag hoppas ; ) vilken dags som helst, gärna.. : ) Ha det jättebra, kramar till hela familjen
Sandra sa…
Ååh imorgon får jag träffa lilltjejen! Längtar!
Anonymous sa…
Hei!
*Tenkte på en sak i går, når vi var i Spania i fjor og vi snakket om at det kanskje var en baby på G neste sommer.....
Og at det var siste reisen for dere alene...
sukk, jeg ble så glad!

Klem klem
Åsa sa…
Ja Siv, tänk så rätt vi hade :)))
Det kändes så med hela resan faktiskt, vi njöt av varandra till fullo och tog vara på varenda sekund. sen att vi fick hälsa på er kom som en JÄTTE bonus - tusen takk igen! Det gör vi gärna om igen :) Kram
Fia sa…
tack;)
din bebbe var ju über söt också.
hur gammal är hon?
Min är född 3 juni.
och vad heter hon?
Ha en fin helg!
anise sa…
Tack för gos stunden med Meja..hon är helt underbar eran lilla"groda"kram kram // Anita
♥ Siv ♥ sa…
Dere er alltid velkommne til oss!! Neste år?! Da nyter vi igjen... KLEM Med Meja og Tilde!