Höst...

Igår hade jag och Madde med barn en underbar
dag i höstvädret! Packade ner kamera och barn
i vagnarna, sen styrde vi vår kos ner till Enavallen.
Är inte lätt att fota en 10veckors Meja kan jag lova.
Men Madde gjorde ett super bra jobb med att hålla
i henne under löven :) Så mamma, här kommer
lite höstbilder! Fler finns!
Jag ska nu göra mig i ordning för att åka och jobba.
Ska bli jätte kul, bara det inte blir för sent... Behöver
verkligen alla slantar man kan få. Man blir inte rik
på att vara hemma... Tyvär!
Ha en skön kväll, kram kram!

Kommentarer

Lina sa…
Vilka underbara biler på er sötnos!! Kram L
Monise sa…
Hon är såååååå underbar! Jag paxar för hennen när vi kommer ner, du får ha henne på näterna annars är hon MIN bara MIN!!!!
Kram på er
Tessan sa…
Oj vad fina bilder!!! Kanske kan du hjälpa mig att få till lite fina bilder på Theo? :)
Åsa sa…
Tessan, klart vi kan få till en fotodag! Ska vi sikta på nån gång nästa vecka??? Ha det gott ock tänk inte så mycket. Livet är för underbart och kort för att grubbla bort! Kram
Tessan sa…
Ja det tycker jag vi ska!! :) Någon dag som passar er bra? Jag ska göra mitt bästa..! Kram
Therese sa…
Söta prinsessan!!
Anonymous sa…
Satan i gatan vilken söt unge du har! Underbara höstbilder! Kramar Anna Kåhl
Petra sa…
hej vännen!!
Vilka jätte fina höst kort på Meja!!! Vad stor hon blivit : )
Har försökt ringa några gånger, men kan tänka mig att ni har fullt upp : )
Hoppas allt är bra med er, pussa på Meja o hälsa Mange sååå mycket!!

Ps bär du verkligen med dig din d40 överallt?? jag klarar inte det, så sjuuukt tung!!! Har ijuförsig inte så stor fotto lust.... o inte så mycket o fotta...

Puss pussss <3