Spruta...

Idag fick Meja sina 3 månaders sprutor, nåt mot polio och öroninflammationer... Slutade lyssna efter ett tag måste jag erkännna. Men det verkar vara en bra vaccination. Meja skrek som tok när de stack men lugnade sig fort när det var över. Eftermiddagen var ganska ok men så kom kvällen. Fast hon fick alvedon så skrek hon så mycket att jag fick byta pyjamas på henne 3 gånger pga av att hon kräktes utav allt gapande... Stackars liten, man känner sig så förbannat maktlös, hatar den känslan! Vid nio deckade hon på min axel och fick sova där en stund innan hon bäddades ner i sin säng. Hoppas hon får sova i natt och slipper vakna tusen gånger... I dag så har jag tagit en skön prommis med Madde och hämtat P på dagis. På P´s dagis har de fått en maskot som barnen döpte till kyckligen Magnus :) Jag kan bara le, Patricia, Tilde och Felix låg bakom namnet. När jag frågade P om varför just namnet Magnus fick jag till svar "Jag tycker att M är ett vackert namn"... Jag säger å de, de är bara för söta de små liven :) Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka sova lite. Är sjukt trött efter att ha sovit ca 3 timmar i natt. Hoppas verkligen på fler timmar i natt för 9.00 i morgonbitti så ska jag o Tessan L gå morgonprommis. tack o go natt! Kram

Kommentarer