Surpuppan...

Jag vill ha fler timmar på dygnet, jag hinner ju för tusan ingenting efter Mejis lagt sig... Pust! Hann iaf tvätta 3 amskiner, baka två satser muffins (som blev aningens torra), damsugit källaren och städat köket... Detta på 2 timmar! Har upptäckt att man blir sjukt effektiv efter man fått barn, så länge man INTE sätter sig ner dvs :) I morse kallade min kära M mig för surpuppa, han borde testa på att kliva upp varje timme i en vecka innan han öppnar munnen nästa gång!!! Mitt dåliga morgonhumör blev inte precis gladare utav att höra "Kom Meja så får surpuppan ligga kvar här inne o sura" kan jag lova!!! Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på MÅNGA timmars sömn, ska testa en ny strategi mot Meja i natt :) Har börjat med ersättning nr 2 och ska ge henne mat första gången hon vaknar i natt så kanske jag slipper stoppa in nappen varje timme fram till 02.00... Natti natti och akta er för hattifjattar :)

Kommentarer

Therese sa…
Din käre karl ska akta sig för vad han slänger ur sig, som sagt- låt honom ha Meja själv ett par nätter så låter det nog annorlunda sen
(tycker om dig ändå Magnus...)
Hoppas ni fick lite mer sömn i natt, vi ses snart.
Puss