Städning på schemat...

I dag står städning och bakning högst upp på listan, ja efter att FÖRST postat dopinbjudningarna!!! Det kommer inte komma en kotte på dopet då inbjudningarna postas idag och dopet är om två veckor :) Bra jobbat Åsa! Medans jag ändå kastar skit på mig, hur gick det med födelseannonsen Åsa??? Nog om det nu, som sagt i dag ska det städas! Jag måste nog erkänna att jag gillar att städa, det är så skönt för själen. Och vetskapen av att mina favvo tjejer kommer på vinkväll i morgon gör allt sååå mycket lättare :) Så nu ska dammttrasan fram! Ha en fin fredag! Kram kram

Kommentarer

Monise sa…
Du är inte sist med födelseannonsen iaf. Läste en i PT idag som var född i Maj, de du....
Ha en mysig kväll med tjejerna i morron.
Kram mamma
Therese sa…
Längtar sååååå till i morgon.
Puss på dig
Elin sa…
Hoppas att ni får en toppenkväll, kram kram