Kakor o bajsblöjor...

Livet som småbarnsmamma är inte ALLT för glammit kan jag lova!
Byter för tillfället 3-4 såna här mysiga blöjor per dag... Bläää!!!
För att inte tala om all tvätt...
Jag har inte kommit utanför dörren idag, utan har
bara pysslat hemma. Har äntligen fått upp mina
älskade tavlor i Mejas rum. Det tar sig!
Har nu bara 5 sorter kvar att baka till julafton :)
Tyvär så blev kolakakorna lite för mjuka, vilket syns
på bilden. Bara att göra om o göra rätt!
Nu väntar renbäddad sen! Sov gott, Kram Å

Kommentarer

inte kul vännen med allt tvätt. Tur att ni bor i hus iaf, så att du slipper boka tvättstuga. Visst är jag possitiv :)
Maken är fortfarande sjuk och har bestämt sig för att vara hemma resten av veckan..det tar sig sa mordbrännaren :)

Kram
Lina sa…
Hahaha.. byt blöjsort ;-)

Och när du kommit fram till hur man bakar hårda crispiga kolakakor kan du väl berätta för mig hur man gör? :-)

Kram
Ja uschija, vi hade sån tur att vår Meja bajsade varannan vecka men nu när hon äter fast föda och välling så kommer det desto oftare men i betydligt fastare form - så hav förtröstan - det går över!! Kul va, ett helt bajsinlägg från überkalla Norrbotten -27.
♥ Siv ♥ sa…
Ojojoj! Men bake kan du ;-)
Therese sa…
Vad fint det blev med tavlorna :-)
Och det där med bajsblöjor får du stå ut med några år till, underbart..
P & K