Shopping...

Dagen har jag o mannen (och självklart grodan) tillbringat i vårat favvo shoppingcenter i Häggvik. Den som inte besökt Stinsen - GÖR DET!!! Vi åker dit istället för det mörka och hemska Kista... Stinsen har allt, är stort och bäst av allt - Folktomt :) Det är som om folk inte vet om att det existerar, vilket är jätte bra för mig! Blev en skjorta, nyårsblåsa, krims-karms till nyår, en tröja, kalsonger mm. På vägen hem stannade vi till i Bålsta och hälsade på söta Teles på jobbet. Där bara blev jag tvungen att köpa ett Clinic brun-utan-sol kit. Det var ju på rea ;) så jag tjänade pengar, hi hi hi... Nu ska jag städa undan lite inför morgondagen. Får besök av världens bästa Petra :))) Var sjukt länge sen vi sågs, så detta besök är efterlängtat kan jag lova! Blir en fika på byn sen mysmiddag hemma som mannen ska laga :) nej nu ska jag röra på fläsket! Kram på er!

Kommentarer

Therese sa…
Låter som att ni haft det bra, och kul att du lyckades fynda lite. Du har tagit över efter mig...
kram på dig och ha det så bra med Petra.