Underbart liv...

Ibland är det lätt att glömma bort hur bra man har det. Det har varit så för mig en stund nu men efter ett telefonsamtal från en mycket kär vän idag så klarnade mycket, TACK P!!! Jag har en frisk groda, underbar karl och helt MAGISKA vänner! So What att att jag inte kan sova, jag har det ju iaf bra! Så jag ska börja vara mer tacksam över vad jag har o inte klaga här på bloggen så mycket mer! Nu ska grodan i säng och jag har 40min på mig att gör mig i ordning o packa till grodan som ska till farmor & farfar meddans vi ska på julbord. Sååå skönt med lite egen vuxentid :) Det var länge sen kan jag lova! Nej nu ska en högre växel i, puss på er! Och P om du läser detta - Tack tack för att du finns och du är sååå välkommen till byn tis, ons för nyår. Mammsen åker redan på sön-mån. Kram igen

Kommentarer

Anonymous sa…
tack själv vännen!! underbart att prata lite!
jag kommer gärna tis ons för nyår- kul :)
hörs snart!
Pussss <3 P.