Länge sen nu...

Ja det var evigheter sen jag skrev nåt nu. Orken har liksom varit som bortblåst men idag kom energin tillbaks :) När klockan var 8.30 var bulldegen på jäsning och en plåt muffins i ugnen. Tyvär så var grodan inte på bakhumör utan skrek så fort jag satt ner henne, det resulterade i att muffinsplåten blev förstörd... bara att göra om! Sen blev det ett varv med damsugaren, dammning av vardagsrummet och nu är det lunchdax. Efter lunchen ska vi gå ner till öppnis och hälsa på grodans två kompisar Ella & Elvira. Ska bli skönt att få promenera i det underbara vädret, behöver röra på mig! Helgen försvann i ett naffs! I fredags hade jag Theresorna över på mat (mest vin), evigheter sen vi sågs så det blev en hel del kackel :) Så fort brudarna åkt så vaknade grodan, vi var vakna till 03.30 för att sen stiga upp kl 05.50... Varför vill hon inte sova när det är såååå skönt? M kom hem från stockholm runt 03.00 så vi var riktigt trötta i lördags. Men vi masade oss i väg ner till båtmässan i stockholm, fy tusan va snygga båtar det finns. Vill ha, vill ha!!! Efter mässan åkte vi på födelsedagsmiddag hos Madde :) Där bjöds det på jätte god mat med en super duper smarrig efterätt (som vanligt hos M) så det blev en låååång promenad i söndags då vi var om möjligt ännu tröttare... Nu ska vi ut i solen :) Kram på er alla!

Kommentarer

Låter som att du har massor med skoj runtomkring dig :).. hoppas du får sova liiite ibland också!!

Du, jag kikar på bilderna på Grodan här i menyn.. hon är ju så söt på den nedre bilden att jag bara smälter!!!

kram Ulrica