Vänner är syskon man väljer...

Men hade jag fått valt så hade jag valt min skitunge till syster! Men så har jag inte alltid känt kan jag lova, har velat gett bort henne säkert tusen gånger. Men så har nog alla känt nån ang sina syskon, men är så glad över att vi hittat varandra så här på äldre dagar. Jag skulle inte vilja byta henne för allt guld i välden! Du är min lilla lillstrumpa!!! Sandra & jag har varit på promenad i det härliga våriga vädret idag. När grodan & jag kom hem igen hade vi varit ute & gått i 2 timmar, underbart! Med vårkänslor i hela kroppen hann jag en tokröjning hemma innan M kom hem. Hur är det möjligt att det blir sååå dammigt på tre dagar? Fattar inte... Grodan är nu pigg & glad igen efter 3 hemska veckor. Hon har bara lite hosta kvar nu :) Även nätterna börjar bli bättre. I natt var jag bara upp 3 gånger, underbart! Så idag är jag en gladare mamma igen, skön känsla! Jag längtar tills på lördag, då ska vi lämna bort grodan för andra gången! Jag har varit väldens löjligaste mamma när det gäller bortlämning. Har inte alls velat det. Hon har fått följa med överallt och det har gått super bra. Hon har liksom vant sig att sova i olika sängar o i vagnen. Men nu ska hon få sova hon farmor Stina då vi ska på middag med, och få sovmorgon! Läääängtar!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Sötunge i sin fiiina mössa, tror jag ska gå igenom hennes mösslåda och låna hem några ;) Vet ju vilken jag skulle knycka till B iaf.
Kram kram
Anonymous sa…
SØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØT!