Vänner...

Jag är så lyckligt lottad att ha sånna underbara vänner :) Det kan inte sägas för ofta att ni gör mitt liv så mycket bättre!!! Och det unika är att alla mina kära är helt olika så de fyller upp alla olika fack det finns. Har den pyssliga, sångfågeln, karriärsugna, bagerskan, stöttande, norskan, livscoachen, mfl. Tusen tack! Igår kom livscoachen P på besök & stannar i 3 dagar, nice (hennes ord)! Tog en tur till Örsundbro och shoppade lite i de små söta butikerna där. Att inte fler åker dit är ett mysterium. Sen hemma blev det middag sen mys i soffan framför brasan. Gud va man tiden går fort när man sitter och snackar skit. Det var lika dant i måndags hos M, vips så hade 3.5timme gått och vi hade så mycket mer att prata om... Time flies kan man säga :) La oss runt halv elva och jag började invänta grodans kvällgråt. Behövde inte vänta länge, 22.45 så satte hon igång och skrika. Hon grät/skrek till 00.50 sen vakna hon varje timme och var ledsen. Tror ni jag börjar lessna på detta skit nu eller??? Har haft det exakt lika dant i 7veckor och haft alla möjliga teorier om vad som kan vara fel... utan att lyckats hitta felet! Så är det nån som har något super duper tips, give it to me!!! Ringarna under ögonen är inte att leka med längre, ser ut som en tvättbjörn! Idag blir det fotoprommenad med slutdestination Tant Gredelin, ska bli skoj & gott! Bilder kommer i kväll eller i morgon. (Och ja mamma, ska lägga ut nån bild på grodan!) Ha en fin dag alla kära, hoppas solentittar fram lite :) Kram kram

Kommentarer

ulrica sa…
Vad härligt med såna underbara vänner :).

Jag vill också gå på fotopromenad *snyft*... varför är jag aldrig ledig på dagarna någon gång...

Jag håller fullständigt med din mamma, jag vill också se nya bilder på sötaste Grodan :)

Kram Ulrica
Therese sa…
Tycker om dig också vännen- massor!!!!
Hittade den här artikeln ifall det kan vara något att läsa:
http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=26998&nopopup=1&utm_source=nyhetsbrev31/03/10&utm_medium=epost&utm_campaign=mars&utm_source=anp&utm_medium=email

Puss puss
SofiaSK sa…
Tycker synd om er allihop att ni inte får sova ;(.
Intressant artikel du hittade Therese, finns ju många frågor att ställa sig. Är hon bara rädd att sova eller är det något annat som stör.
Du får gärna låna min bok "Sova hela Natten" med Anna Wahlgren
http://www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/sova-hela-natten

Kram Vännen ♥
Hoppas att du och P hade en bra dag. Själv tog det evigheter att ta sig hem idag så det ska blir riktigt skönt att vabba i morgon. B är frisk nu äntligen, men nu är det P som är magsjuk istället :(
Puss och kram, löv ju vännen!
♥ Siv ♥ sa…
LOVE U! klem og nuss