Solen skiner...

Ute är det stålande sol, helt underbart! När grodan vaknat är det vi som klär på oss och går ut och går. Givetvis får Mr Canon följa med idag. Ligger sjukt efter i 365foton, suck! Bara att bita ihop och hitta lite inspiration nånstan ute. Har man väl hittat den så går det inte att sluta :) Annars så är det numera tyst som i graven här hemma. Mamma o lilla Max åkte hem igår efter 1 1/2veckas besök, blev tomt! Men ser dom snart igen när jag flyger upp v.15-16 :) Grodans status är bättre men fortfarande snorigt, och otroligt gnällig. Det kan driva vem som helst till vansinne kan jag lova! Nej nu måste jag sätta fart, har bara 30 min egentid, och det tar det att bara sätta på sig fejset nu för tiden... Fy tusan så man ser ut! Behöver sömn & SOL!!! Kram kram & EN STOR TILL MR J som har en trist fredag!

Kommentarer

Tack för trevligt promenadsällskap :) Men jag glömde ge dig pengar så vi får nog lov att ses på söndag eller något. Kram kram