Helgen som försvann...

Börjar med att tacka för alla super duper fina presenter jag fått under helgen! Mina vänner är helt enkelt bäst på presenter. För visst är det kul med presenter, både att ge och få. Jag är en riktig ge bort presenter människa. Älskar att få shoppa och ge bort, det ger en härlig känsla innombords :) I fredags var Fam P här på italiensk afton med allt vad det innebär. Gott & sent alltså ;) Tänk att man har sååå mycket att babbla om och att man alltid glömmer bort tiden, underbart! Så när grodan väckte oss tiiidigt på lördagsmorgonen ville vi verkligen INTE kliva upp. Blev ett långt arbetspass på 14 timmar så idag har jag avrit mer eller mindre döööd... Men som tur var kom Fam Norell och piggade upp oss och höll oss vakna några timmar. Vi hann få klart vår hatthylla så nu kan vi hänga upp våra ytterkläder igen. Min man är verkligen bra ibland! Nej nu väntar Solsidan sen sängen! Natti natt

Kommentarer