Tisdag...

Har hunnit med hur mycket som helst här hemma på fm då jag lämnade grodan kl 8.00 i morse. Handlat, slipat, spacklat, målat och hämtat ut mina klänningar. Så nu är klänningen klar till festen :) Skönt att kunna bocka av något på "to do" listan. Ska till T.K på torsdag och planera lite mer, hi hi hi vad jag längtar! Men först ska det kalasas i två helger innan det blir fest. Såg i min karlender att M fyller denna vecka och jag nästa vecka. Vart tog feb/mars vägen??? Fortsätter det så här är det snart midsommar, jippi! Nej nu ska jag laga en stek som familjen kan äta i kväll då jag är på jobbet. Ha en fin tisdag och hoppas ni njuter av det vackra vädret. Tjingeling!

Kommentarer

Anonymous sa…
Fan vad duktig du är och nej ingen tårta, det får bli en smarrig efterätt på lördag istället ;) och förresten vill jag ha en bild på klänningen tack!! (L)

Puss i ljumsken! /M