Nervöst...

I helgen händer det både roliga och tråkiga saker. Mannen ska på äventyr i helgen vilket är trist för mig men super roligt för honom! Både han och jag börjar bli lite nervösa inför vad helgen kommer resultera i, bara att vänta och se... Det andra jag är nervig är att min 6:e arbetsdag denna vecka är en obligatorisk jobbdag som infaller nu på söndag. All personal från alla 4:a anläggningar ska ses i 11 timmar på Haga, blir grupparbeten och teambuildning på hög nivå. Ska bli jätte kul att träffa alla som man daglivis bara pratar i telefon me, man får liksom en helt ny kontakt :) Me like! Ska inte skriva nåt elakt men vissa kommer det bli mindre kul att träffa, tur att Haga är stort så jag kan undvika personen i fråga... Nu ska jag ta tag i mitt hotell-letande, ska försöka hitta ett mysigt hotell i Uppsala. Ja, vi ska sova på hotell i uppsala ist för att åka hem! Värt varenda krona att få sova en natt och äta en super duper god frulle. Ett stort plus är att vi ska ska göra detta med goa vänner :) Ha en fin dag, det ska jag! Kramis

Kommentarer

Anonymous sa…
Jag förstår att du är nervös..till och med jag är ju lite pirrig :)
Jobba inte ihjäl dig i kväll nu!

Puss i ljumsken!

/M
Linda sa…
Sååå spännande. Hoppas allt går bra :-). Längtar tills den 15:e...Kram
Maria.I sa…
vad händer i helgen? Oavsett vad som händer så hoppas jag att det går bra för dig/er. Kram Maria