Blandade känslor...

Ja då var det jobbigaste över. Igår lämnade jag in min avskedsansökan på Haga Slott och skrev på mitt nya anställningsbevis på Fagerudd. Det var mycket jobbigare än jag trodde, t o m fällde tårar när jag informerade platschefen! Idag har nyheten nått alla på slottet och med det kom migränen, andan gick liksom ur mig och klumpen i magen försvann. Har vridigt och vänt på detta i en hel vecka och jag hoppas jag fattat rätt beslut. Jag vet ju vad jag har, inte vad jag får... Men det kommer bli super kul att få utvecklas och få nya utmaningar :) Är bara ledsen att mista så underbara arbetskollegeor som gjort arbetspassen roliga. Kommer sakna dom enormt mycket, tur då att det är nära mellan ställerna så man kan hälsa på ibland. På fredag ska jag till Fagerudd och visa upp deras nya restaurangchef :)

 Några bilder från nya jobbet! Fint va?!

Kommentarer

Therese sa…
Du valde helt rätt vännen och jag lovar att det kommer gå bra.
Annars kan du alltid komma hit och gråta ut, eller skylla på mig ;-)
Puss på dig- restaurangchefen!
Maria.I sa…
Gud vad roligt Åsa! Grattis! Föstår om det är jobbigt att lämna det andra jobbet...det är aldrig kul att lämna något/några man trivs med och tycker om. Hoppas du kommer att trivas bra! Massor med kramar!
Linda sa…
Grattis än en gång vännen. Det kommer att gå galant så duktig som du är :-). Kul med lite nya utmaningar. Detta ska firas med bubbel :-) Puss o Kram
Åsa sa…
Tusen tack vänner! Kram kram
Petra sa…
Åhh, vad spännande vännen!! Du kommer att bli kanon som resturnagchef!! : ) GRATTIS!!! Är det samma ställe som du jobbade förut? Det är det inte va?
Blir nog superbra med nått nytt o lite nya utmaningar :)
Ska bli kul att få höra mer om sen!
PUSS
ulrica sa…
Stort GRATTIS, Åsa!!
Med ditt positiva sätt kommer du gå hur långt som helst :)

Kram Ulrica
Anonymous sa…
Men GUD GRATTIS! Dette var bra nyheter!! Perfekt for deg!!!!! Vi må sees snart!! Klem klem
Sofia sa…
GRATTIS GRATTIS! Härligt och spännande :-)