Spännade...

Igår blev jag erbjuden ett nytt jobb! Kan tyvär inte säga mer om detjust nu, men det tåls att tänka på... Sitter och skriver en för och imot lista medans grodan sover. Har en vecka på mig att filura så det ska bli skönt med semester nu! Igår var det kräftskiva på Snöbär med vårat resesällskap, trevlig och tidig sänggång. Vi var helt färdiga alla fyra men var bara tvungna att inviga dera nya STORA terass och cozy corner. Blev hur fint som helst, så bra att jag och vill göra om här hemma! Så nu ska det smidas planer inför nästa år :)
På fm hann jag med dom årliga höstbildera i skolparken. Tyvär vill min groda inte vara modell längre utan springer så långt bort ifrån mig hon bara kan... Men några fina bilder blev det. Dom kommer under dagen! Nu sak det redigeras, puss puss & ha en underbar höstdag!

Kommentarer