Redan onsdag...

Go morgon världen! Redan onsdag och jag har inte hunnit med hälften av veckans "to do", suck! Men det underbara är att i morgon är det äntligen torsdag och mina älskade och mycket saknade föräldrar kommer ner och så kommer M hem från värmen. En bra dag i dubbel bemärkelse :) En annan bra sak med att det är onsdag är att jag bara har två arbetspass kvar på veckan, är nämnligen ledig på fredag och det innebär mysdag med familjen - jippiiii! Blir nog ett eller två glas bubbel för att fira om jag känner mig själv rätt ;)
Hade tänkt att ta mig ut på fm idag och fota lite höstbilder men detta väder lockar inte ett dugg så jag hamnade här ist. Blir en innefixar-dag ist så slipper jag göra torsdagsstädningen i morgon, dags att sätta fart. Ha en skön onsdag så här halvvägs in i veckan :) Kram Å.

Kommentarer