Vardag igen...

Så var vi hemm igen i kalla men vackra Enköping. Vi blev försenade med ca 7timmar vilket innebar att vi var hemma ca 01.30... Så dagen har varit seg med alldeles för lite sömn men har iaf fått massor gjort. Väskorna blev uppackade och undanställda, all tvätt tvättad och alla prylar undanstoppade, jätte skönt! Mellan all tvätt ocg plock hann grodan och jag till ica, öb och lekparken, skönt med en extra semesterdag- Det ska jag alltid se till att ha efter en resa. Men nu har luften gott ur mig och jag har kollapsat i soffan, blir en tidig kväll men först ska jag gå igenom alla 1800 bilder som tagits och börja längta till nästa resa... Kram och go natt!

Kommentarer

Maria.I sa…
Det ser verkligen ut som om ni har haft det bra och det hoppas jag att ni har haft! :-) det vore jättekul om du ville följa med på nästa Svartklubbs besök. Det var du väldigt rolig och spännande upplevelse! Kram
Petra sa…
Åhh, hoppas ni haft det underbart, men det tror jag nog!! Visst är det jobbigt att det går så fort bara :/
Puss på er o välkommna hem igen :)