Annandagen...

Mannen och jag la oss tidigt igår efter julfirande nr 2 hos min pappa. Det innebar att idag har vi haft massa energi och fått en massa tråk gjort här hemma. Själv har jag gått loss på ugnen. Det tog två timmar men gisses vad ren den blev, inte en fläck så långt ögat kan nå. Dröjer bara en vecka så är sen skitig igen, men men bara att göra om! Strax ska vi börja göra oss i ordning för att åka ner till svärisarna på familjemiddag. Får väl ta och hoppa ur mina nya fina pyjamasbyxor och lägga på ett fejs. Ha en fin dag, kram kram

Kommentarer

Anonymous sa…
Du kan det där med att städa du vännen ;). Kram från sjuklingen
Anonymous sa…
Du får gärna komma förbi Lg35 någon gång innan påsk och göra en till sådan städning..misstänker att den kan behöva en omgång då :)
Åsa sa…
Kart jag kan, fixar du ett gott glas vin så är saken klar :) Kram