Snart dags...


















I morgon har vi premiär med Jultapas på Fagerudd. Det ska bli super kul att få servera nått nytt och spännande ist för att hålla på med ett kladdigt traditionellt julbord. Så i år ska det bli super gott med julmat på julafton, brukar vara urless på det när den dagen kommer. Men inte i år :)
Ja hur går det då på nya jobbet? Det går bra, mycket att ta tag i, många lååånga pass pga sjukdommar i personalen. Men det går jätte bra och det är så himla roligt. Börjar få kläm på lokalerna och nästan alla rutiner, så nu börjar jag kunna jobba på bättre :) Just nu ligger jag i soffan och funderar på hur mycket röj jag ska orka med här hemma innan jag drar till jobbet. Kroppen säger inget medans huvudet säger massor. Vet att jag måste ta tag i städningen idag för sen kommer jag inte hinna. Jobbar hela fredagen och på lördag ska vi klämma in 2 kalas och en middag så hinns det verkligen inte städas nåt. Och jag vill verkligen ha fint till helge så det är väl bara att sätta fart... Men vart ska jag hitta orken??? Ha en skön tordag, kram

Kommentarer

Du får hafsa över det värsta och sätta Mange på resten
Hej!
Nu finns 365+1 foton 2012 uppe (+1 då det är skottår 2012).
Utmaningen drivs i ny regi men med precis samma upplägg.
I år har vi dessutom en facebooksida - 365+1 foton 2012.
Vi hoppas att du vill vara med nästa år också!
Hälsningar från Mia & Ebba