Calle 40-år...










Igår var vi på 40-års fest utan dess like! Calle överaskade oss regält med att vi fick börja med ett aerobicspass utomhus iförda våra skidkläder! Efter passet så blev det after ski med trubadur, öl och givetvis jäger. Hur galet roligt som helst! Sen blev det bastu och bad i både tunna och Mälaren, själv hoppade jag över bad i den iskalla sjön det fick de andra hålla på med...
När vi var härligt mosiga men rena var det dags för oss att lämna Näcken och bege oss till Sporthallen. Där möttes vi av en galet cool gymnastiksal. Calle hade hängt upp segel på både väggar och i tak, belyst salen i lila och rökmaskinerna gick varmt :) Han hade tänkt på allt, jag gillade att bordsdukarna var segelduk! Det bjöds på super god smörgåstårta, bubbel och självklart fanta & rosé, behöver jag säga att det blev en super duper rolig kväll?!! Det dansades in på småtimmarna och jag stängde stället kl 04.15... Så idag har det varit segt vill jag lova, blev pizza och cola i soffan... Usen tack Calle för en toppen kul kväll och väldens största tack till min lilla söta syster som passade grodan i ett dygn, guld värt ska du veta!!! Natti natt



Kommentarer