Besök...

Idag har jag fått besök av Petra, alltid lika trevligt och mysigt av träffa henne. Den 20 dec var det 10år sen jag lämnade hennes lägenhet i Oslo och flyttade hem till kärleken Magnus. Helt galet vad tiden går fort, det konstiga är att jag tycker inte att jag är så mycket äldre nu än för tio år sen, men det är man på gott och ont. Petra träffade jag år 1999 då vi jobbade ihop på Hotel Bristol i Oslo. Vi fann varandra direkt och fast vi inte ses så ofta eller pratas vid varje dag finns hon alltid kvar :) Vilket jag är tacksam för då jag är världens och då menar jag VÄLDENS sämsta människa på att höra av mig till vänner och bekanta... Dåligt av mig jag vet, kan bara bli bättre på det! Ett bra nyårslöften :)

Jätte mysigt att ha henne här några dagar så vi hinner prata ifatt lite. I morgon blir det en tur till Örsa för lite shopping sen på kvällen blir det tjejmyyyysss! Jag har bjudit ut tjejerna till Fagerudd för att bada tunna, basta och dricka BUBBEL... Bara det inte blåser som nu, då får vi ta det en annan gång. Håller en tumme, tjingeling!

Kommentarer

Sofia sa…
Mys, Ha så kul!
Ta hand om dig <3
Therese sa…
Jättetråkigt att jag inte kan följa med, men jag hoppas verkligen få hinna träffa Petra (och dig) en snabbis iaf.
P&K
Madde sa…
Ska bli jättemysigt, vi ses i kväll!

Puss!