Pluto...

Har varit på föräldra utbildning/träff på Pluto (en öppen förskola) idag. Var lite nervös men tyckte samtidigt att det skulle vara spännande att träffa likasinnade eftersom jag inte har någon mammagrupp. Väl där möter jag en av mina gamla vänner som jag tappade kontakten med i gymnasiet, jätte kul tyckte jag - hon tyckte inte som jag... Hon satte sig bredvid mig och var bara helt apatisk. Knappt så hon svarade på tilltal! Fy för ett kvinnfolk, henne kan jag vara utan! Annars var det jätte tevliga mammor där, speciellt en tjej från Malmö (tror hon hette Jenny). Vi ska ses nästa tisdag igen för att sjunga o spela. Jätte kul! Väl hemma sen så kom mina älsklingskusiner på besök. Var super länge sen vi sågs, så det vart ett kärt återseende kan jag lova. Men de kom mest för att mysa med Meja och sket nog ganska hårt i mig ;) Meja fick en jätte fin Teddybjörn och en ur cool pyjamas. Tack så hemsk mycket!!! Åh, igår vart det vardag på riktigt! Det vart måndagsfika hos Madde, senast vi hade det var nån gång i maj innan jag gick hem från jobbet. Men nu är allt i sin ordning igen :) Känns bra!!! Nu ska jag krypa ner i soffan med Meja o älsklingen Magnus, puss o go natt!

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Jeg tenker på en jente du gikk med, håper ikke det er som jeg tror....
Bra at det var bra, kos deg vi sees i morgen til lunsj :-)
Suzan sa…
hennes apati kanske berodde på ngt annat än på dig?

vet du förresten om att du har verifieringskod på när man ska kommentera,...? Jätteirriterande!
Therese sa…
Mysigt med kusinbesök. Du verkar ha fullt upp hela tiden, hör av dig om du har lust att leka någon dag ;-)
Puss
♥ Siv ♥ sa…
Jaha, fikk bekrefetet hvem det var! Som jeg trodde :-)
Vi sees etterpå...KLEM