Vardag...

I dag började M jobba, känns jätte konstigt. Har liksom vant mig med att ha honom hemma efter 5 veckor ihop. Så idag är min o Mejas första egna dag, hur ska detta gå? Herregus vad tiden går fort. 5 veckor försvann i ett nafs, nu förstår jag alla föräldrar som sagt till mig att njuta av bebistiden. Hon ligger bredvid mig på bordet och kämpar för att hålla sig vaken, knäppa barn...
I går så kom Siv o Rille hem, äntligen! Har saknat dom massor! Skönt att ha dom hemma igen, har varit tomt utan dom! Innan de kom på besök så tittade Petra innom. JÄTTE JÄTTE JÄTTE kul att träffa henne, var typ 1 år sen vi sågs nu. Hon stannade till här innan hon for vidare till sitt hem i Oslo. Saknar Oslo så fort jag träffar eller pratar me Petra.... Men det brukar gå över efter några dagar, denna gång gick känslan över fort. Behövde bara öppna min altandörr och kliva ut på min nya altan så var Oslo som bortblåst! Borta bra men hemma bäst! Innan det var läggdags så blev det badning av lortgrisen Meja. Hon bara älskar att bada!
Ha en skön dag, nu ska jag äta frukost. Kram kram

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Det var koselig og se dere igjen også, fremfor alt Meja! Lille "froske" prinsessen!!!!
Vi er så glade for at dere finnes.
Klem