Semester och Madonna...

I morgon bär det av ner mot Sölvesborg, men först en natt i Kalmar. Vill inte köra så långt med lillan riktigt än. Min älskade vän Jonna ska till att gifta sig, ska bli såååå kul att träffa henne. Kom fram till att det är nog ca 5-6 år sen vi sågs sist. Tiden går fort när man har roligt! Har liksom inte haft vägarna förbi N.Y där hon bor sedan år 2000, men vill sååå gärna dit! Men så som pengaläget ser ut just nu kan jag bara glömma det. Sen på söndag blir det göteborg och MADONNA konsert!!!!! Åh det ska bli hur bra som helst! Nej nu måste jag hoppa i säng, min ängel vaknar om en timme :) Sov gott alla madonna lovers och ni andra oxå... Kraaaam och hörs efter helgen ;)

Kommentarer

Sandra sa…
Hälsa till Jonna från mig!!!
Hoppas Madonna blir kul, vem vet du kanske stöter på Malin? måste hälsa på grodan snart! kram kram