Saknar min dator...

Ja det har nu gått en vecka sedan min älskade dator kraschade i ett litet strömavbrott :((( Går varje dag och hoppas på att Adam kan lyckas rädda hårddisken. För där ligger ALLA min foton, åh det vill är inte så några bilder kan jag lova. Så hoppas hoppas hoppas... annars så vet jag inte vad jag gör. Troligen hamnar jag på hispan eller nått, för jag kommer inte klara av den smällen! Nu har jag mamma nere på besök och hon har sin datorn med sig. Skönt att kunna hålla sig lite uppdaterad på vad som sker runt omkring än :) Hon åker hem igen på söndag sen blir det till att köpa ny dator, puh vilken kul utgift... NOT! Nu gråter grodan, kram på er!

Kommentarer

Anonymous sa…
Hoppas det löser sig med datorn... jag skulle gå under om mina bilder försvann. Jag hade 20000 objekt sist jag gjorde backup på mina bilder och du lär ju ha det dubbla.

Kanske dax att inhandla en extern Hårddisk att ha som backup åt dina bilder. Johan fick två i födelsedagspresent så nu har vi tre :-) kan inte få för mycket av dessa. hehe.
Kram Kram Sofia
Lina sa…
Nej nej NEEEEJ! Vilken mardröm... jag antar att du inte har någon backup på dom heller...?
Min dator började låta aningen suspekt i sommras så jag slängde mig i bilen till elgiganten och köpte en extern hårddisk och överförde alla bilder. Satt på nålar under hela överföringen och bad till högre makter ;) Jag hann!! :-)

Nu håller jag tummarna att dina går att räddas!
Kram
♥ Siv ♥ sa…
Håper du snart er på nett igjen.... savner deg her vet du :-)