Grinig...

Åh vad jag är irriterad och arg... På vad då tänker ni - Tänk det undrar jag me!!! Har liksom inget att vara sur och grinig över. Men minsta lilla grej M gör så vil jag typ bara skrika åt honom. Vad tusan ska jag ta mig till? Vill inte känna och vara så här surpuppig, det klär inte mig... Får bara ta och bita ihop, det ska väl vara så här när man fött barn... Jävla hormoner!!!!! Skönt att man har vänner så man inte blir helt bitter på livet. Var och åt lunch med Madde o Sivan idag, jätte nice. Madde ringde o väckte mig vid 9.20 då skulle jag ha varit på väg till henne. Men Meja o jag somnade tydligen om i morse efter att ha varit vakna halva natten... Så det blev till att lägga på ett kol i morse. Vi var hos M runt elva, herregud vad det tar tid att komma iväg numera. Hoppas på att få in bättre rutiner snart så jag kommer utanför dörrarna tid om dagarna. Nej nu väntar sängen, loppan vaknar om 2 timmar. Ska bara hinna skörda mina jordgubbar på Fb först. Jävla mamma som lurade in mig i Farmville träsket. Löjligt roligt är det iaf :) Puss o Go natt alla kära!

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Alt ordner seg til slutt :-)
Bare ring hvis du vil "klare" litt ;-)
håller med Siv, vi är ditt klagoplank. Om du vill ha något att bli grinig över så pröva med en övertrött 3 åring som inte tycker att hon ska sova och en 8 månaders som är såååå trött att ögonen går i kors, hon inte fattar hur skönt det är att sova som ligger i sängen och gråter. Ska jag tillägga att jag är ensam hemma...grrrr.

Men du får nog din beskärda del av det hela. Kraaaaam