Skön dag...

vart tar mina dagar vägen? De bara försvinner i ett nafs... Men jag fyller dagarna med massor av kuliga saker. I helgen var vi på kräftskiva hos Micke o annika. Det var 20 vuxna och 11 barn, tror du vi blivit vuxna nu eller ;) En mycket trevlig men annorlunda tillställning kan jag lova! Ingen hann prata med någon före barnen somnat vid nio (alla utom M), alla bara jagade sina små busfrön högt och lågt. Det största beviset på att vi klivit in i vuxenvärlden var det att jag o M åkte sist och då var klockan 23.58... Det ni! Sen i söndags tog vi och åkte ut på landet och besökte min far. Det händer aldrig, men har bestämt mig för att Meja ska få en bra relation med sin morfar. Ja iaf så gott det går. Hoppas han oxå börjar bjuda till snart... Hann höll Meja för första gången, han såg såå stolt ut. Gårdagen högdpunkt var Teatime på Fannagatan, Åh gissa om det bjöds på en god kaka. Kan lätt säga att den hamnad på min tio-i-topp lista. Fick receptet som Madde hittat på själv och ska testa den under veckan hade jag tänkt :) Dagen blev en skön och solig dag i mammors tecken. Först tittade jag in på F.g hos M och tog en kopp te, hon följde sedan med ner på stan. Vi tog en korv på stan innan jag och min urban styrde oss ner mot Pluto. Där var det sång som gällde. Åh vad jag kände mig off, kunde knappt inte en sång. Men skam den som ger sig, bara att öva till nästa vecka :) Träffade goa Anna med sina tvillingar. De hade blivit jätte stora och sååå söta. Träffade också två andra snälla mammor, så efter sånstnden gick vi en sväng runt vattenparken i solskenet. När jag väl var hemma kände jag att jag laddat mina batterier och lagade mat, tvättade och dammsög övervåningen. Bra dag! Avslutade min härliga tisdag med att ta ett bad med Meja. Hon skrattade för fullt när hon kom på att hon kunde plaska med benen. De är så lättroade de små liven :) Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova ikapp lite missad sömn. Meja halvsover men jag hoppas på att hon slumrat in medans jag bloggat lite. Tack o hej, leverpastej :)

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Om jeg blir missunelig på dine herlige mamma dager??!! NEI DA!! Ikke det MINSTE!

KLEM OG NYT!

Bra Surr med morfaren der du ;-)