Du gamla fri fria...

Vi firade Sveriges nationaldag stort igår. Började med karneval och picknick med rosé i skolparken. Underbart att få sitta på en filt i solen och mysa med mina kära vänner med små änglar. Konstaterade att jag tål inget längre, behövde bara 2glas rosé för att bli snurrig... Prinsessan Tilde... ...och hennes prinsesskompis Patricia. Den sköna sommardagen avslutades nere på Wallstreet hos fam P som dukat upp till fest! Grillat, goa vänner och gott bubbel, jag har det förbannat bra måste jag erkänna. Jag hoppas fler hade det lika bra som jag igår! Bianca & mamma M myser i solen. Lill B var en tapper tjej och var vaken ända till 22.30 (ca). Hon var radiostyrd på slutet men ville inte sova, men hon var super glad för det.
Vackra värdinnan S men vännen Carina poserar
glatt efter ett glad bubbel ;) Jätte kul att Urban
och Carina kom in till stan, träffar dem allt för sällan.
Vi blev tillslut 12 vuxna och 7 barn som firade
vår nationaldag (i förskott jag vet). Happy flaggday!
Siv mös med lilla Wilja 3veckor, ser
kanske lite si så där ut med glaset men
va tusan... Wilja drack ju inte ;)
Tusen tack du underbara kvinna för
en super trevlig kväll, längtar redan till
nästa år. Men först är det midsommar ;)
Har varit otroligt trött idag då jag kom säng
på tok för sent. Inte smart när man ska jobba
frukost dagen efter, bra Åsa - eller inte!
Nu ska jag iaf hoppa i säng, på tok för sent igen!
Go natt alla goa vänner!

Kommentarer

Madelen sa…
Tack själv vännen, som sagt en väldigt mysig dag och supertrevlig kväll. Hoppas att vi har lika tur med vädret den 19:e..prinessdagen :)

Kram
Anonymous sa…
Takk takk! Klart det blir fint på bryllupsdagen!