Inte likt mig...

Har precis varit ner på Wallstreet och lämnat grodan. Hon ska sova borta för 2gången på 11månader! Hon har haft barnvakt här hemma för nån helg sen så mina föräldrar kom ner, annars så har hon bara sovit hemma. Men detta är första gången jag lämnar bort henne för att inte göra någonting speciellt, utan bara för att jag behöver egen tid. Kände (läs behöver!) för en vuxenkväll med mannen min, så vi åker ut till Fagerudd för att äta & dricka gott. Kosta vad det kosta vill men här ska njutas! Nu ska jag hoppa i badet med ett glas bubbel, mannen står i garaget och målar panel - livet är inte alltid rättvist... ha ha ha Ha en skön kväll alla kära, det ska jag! Ps:Om 1 månad blir grodan 1år, herregud vad tiden gått fort...

Kommentarer

Madelen sa…
Hoppas att ni hade en bra kväll vännen! Kram kram
Therese sa…
Låter som ett väldigt bra initiativ, och ni verkar ha hållit ut länge ;)
Hoppas ni fick en kanonkväll.
Kram min älskade vän
Anonymous sa…
Super bra!! og litt barnevakt skader ikke!! Forstår at det var hyggelig og velbehövd!! Klem
Petra sa…
Så väl värt gumma!! Well done!
Vad fint du har gjort på sidan :) alltid lika kul att läsa o titta på din blogg!!
Vi ses snart!!
Puss