Onsdag...

Jag vill ha fler timmar på dygnet!!! Sover minimalt på natten och sover inte på dagarna (as dumt jag vet) bara för att hinna med alla mina påbörjade projekt. Men ser nu ljuset i tunneln men då dyker väl ett nytt "ska bara" projekt upp. Jag är fan hopplös!!! ska ta undan symaskinen i morgon så jag inte påbörjar nått skojsigt i morgon! Nån som har något bra tips på hur man får fler timmar på dygnet, det mottages gladligen! Ett stort grattis till Lovisa som redan fyller 4 år, hualigen vad tiden går fort. Hennes mamma Fia skrev något på sin blogg som jag tänkt på länge. Hon undrade hur personlig man får vara på sin blogg, as svår fråga! Man ska ju vara medveten om att vem som helst kan läsa det man skriver om man inte sätter lösenord på bloggen förstås. Jag tycker Fia att du ska skriva det du vill, va hur personlig du vill! Tar någon illa så får den personen isf fråga dig varför du skrev som du gjorde, inte svårare än det :) Jag är gillar personligt så kör hårt Fia! Nej nu MÅSTE jag hoppa si säng, detta håller inte längre. Natti natt!!!

Kommentarer

Hahaha, vänta bara tills du blir som jag då ska du få se. Alla tokiga idéer som bara måste göras JUST nu. Sover mindre än vanligt, vilket kanske förklara mitt otroligt dåliga minne. Men det händer grejer iaf.
Kram mamma
Sofia sa…
Tack för dina ord. Ja frågan får ligga och ro ett tag. Kul att du har så mycket ideér, men allt behöver inte bli klart på en gång ;-) jag har inget tålamod och vill att saker ska hända på en gång så jag behöver också fler timmar.... men jag har insett att jag inte hinner allt på en dag. Har blivit lite manjana manjana av mig, det hade jag aldrig kunnat ana.
Kram