Projekt nr 7...

Att måla om mitt hemska rosa badrum
har varit veckans stora projekt. Inte lätt
att hinna med en grodan som inte vill
sitta fint utanför och titta på. Men nu är
det målat ett varv, så i morgon ska det
bli klart :) Sååå skönt att slippa se dom
hemska rosa blommarna!
Den som är känslig för svordommar bör
sluta läsa nu... skyll dig själv!
Jag blir så JÄVLA JÄVLA less på min
mans JÄVLA JÄVLA SKIT jobb. Har haft en
dålig magkänlsa ang vår resa i december,
igår fick jag rätt. Fick veta att det inte blir nån
resa för oss för han reser till Kina & Thailand
sista veckan i november med jobbet. Så jävla
otippat!!! Hata hata hata allt vad som heter
resa just nu, inget går min väg just nu...
När jag ändå kastar skit på karln så kan han
få en skopa till. Gatufesten/hamnfestivalen
närmar sig och han ska vara borta tors & lördag...
När frågade han mig om det var okej eller om jag
hade några planer? Måste ha sovit då!
Nej nu sak jag skrubba bort färgen på armana
och krypa ner i sängen, natti natt!

Kommentarer

Madelen sa…
Men vad fan vännen! Ska jag slå han hårt i huvudet..har ju faktiskt köpt ett nytt plättlagg som är ganska tungt. Vad f-n är det med karlarna just nu..tidig 40 årskriser eller?

Kram kram
Madelen sa…
förresten hur söt är inte Mejis på det kortet :) LÖV HER!

Puss och kram
Therese sa…
Jäkla karlslok och jäkla jobb. Jag förstår att du är förbannad-med all rätt!!!!
Du är välkommen hit och ogga av dig när du vill ( om inte annat på söndag, he he)
Kram på dig
Fint duschrum du fixar, trots Mejas bus.
Vi kan skicka din och min till samma ställe. Det måste vara världsrekord i egoism just nu.
Många kramar mamma
Sofia sa…
Ska jag skratta eller gråta!
Kram
Elin sa…
Stor KRAM till dig!!! (Och blir det ingen resa för er så var det inte meningen att ni skulle åka då, så brukar jag försöka tänka. Ingen stor tröst, men iallafall.. <3
Elin sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.