Dåligt väder är bakväder...

Äntligen så lyser solen med sin frånvaro och det innebär bakning! Grodan fyller ju år i helgen så det är bara att sätta fart med alla kaksorter. Bulldegen är redan på jäsning och ska bakas ut om en stund. Hade hoppats på att grodan skulle vilja sova lite nu, men nix pix! Hon verkar ha slutat sova både på natten och dagen... Suck! Alltid samma visa så fort hon varit borta. Då får jag alltid 2-3 dagar & nätter med gnäll & gråt, är det då värt att lämna bort henne? Ja det är frågan just nu... Nej nu ska det bakas! Puss puss
Så här blev första plåten, Mmmmm.....

Kommentarer

Therese sa…
Jobbigt att hon reagerar så varje gång hon är borta, förstår att det tar emot att lämna bort.
Här ska det nog också bakas lite idag tror jag.
Kram
Petra sa…
Gud såååååå GOTT!!!! trist att jag inte kan komma... : (

Hoppas att ni hade det supermysigt på båten!! O det syntes att ni hade det kul på festen ; )

Vi hörs snart gumman, hoppas du får sova mycket snart!!!

Kram o pusss
Jag kommer snart och avlastar så gott det går. Kram kram
Anonymous sa…
Jag kommer och smakar i helgen :)

P&K M